GFP Grigoriou Farm

×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Shopping cartΤο καλάθι σας είναι άδειο.


ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΡΟΦΕΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο να ικανοποιείτε τις διατροφικές σας ανάγκες και απαιτήσεις, και να έχετε κατά νου ότι η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο ώστε να μπορέσετε να καταπολεμάτε τις διάφορες ασθένειες.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο να ικανοποιείτε τις διατροφικές σας ανάγκες και απαιτήσεις, και να έχετε κατά νου ότι η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο ώστε να μπορέσετε να καταπολεμάτε τις διάφορες ασθένειες.

  • Οι τροφές που είναι γνωστό ότι βοηθούν στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος περιλαμβάνουν αβοκάντο, καρότα, πιπεριές, ακτινίδια, ψάρια πλούσια σε λιπαρά, οστρακοειδή, γαρίδες, σπόρους κολοκύθας, μανιτάρια της ποικιλίας shiitake και maitake, σουσάμι, και καρύδια Βραζιλίας.
  • Αυξήστε την κατανάλωση σε φρέσκα φρούτα, σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και το κουνουπίδι, κίτρινα και βαθύ πορτοκαλί λαχανικά, όπως καρότα, κολοκύθες, και γιαμ, φακές, φασόλια, σπόρους, καρύδια και ολικής αλέσεως σιτηρά, συμπεριλαμβανομένων μαύρου ρυζιού και κεχριού.
  • Κι επειδή με τη νέα χρονιά, πυροδοτούνται και οι ιώσεις, ας εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας, με τρεις σημαντικές κατηγορίες βιταμινών.
    Βιταμίνη C
    Η πιο δημοφιλής βιταμίνη για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος συνολικά. Η έλλειψη βιταμίνης C μπορεί να μας κάνει επιρρεπείς στις ιώσεις και τα κρυολογήματα ενώ τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C είναι το πορτοκάλι και όλα τα εσπεριδοειδή, οι φράουλες, οι κόκκινες πιπεριές, το σπανάκι, το λάχανο κέιλ και το μπρόκολο,γκότζι μπέρρυ
    Η καθημερινή πρόσληψη βιταμίνης C είναι σημαντική για την καλή υγεία του οργανισμού, μιας και το σώμα μας δεν μπορεί να παράγει ή να αποθηκεύσει μόνο του τη συγκεκριμένη βιταμίνη.
    Αν δεν μπορείτε μέσω της διατροφής να λάβετε την απαραίτητη βιταμίνη C, μπορείτε να καταναλώσετε ένα συμπλήρωμα διατροφής πλούσιο σε βιταμίνη C, πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας. Προσοχή: Για καλύτερη απορρόφηση της βιταμίνης C, πρέπει να αποφεύγεται η ταυτόχρονη κατανάλωση γαλακτοκομικών, ενώ η βιταμίνη C ενισχύει και την απορρόφηση σιδήρου.
     
    Βιταμίνη Β6:
    Η βιταμίνη Β6 είναι σημαντική για την υποστήριξη των βιοχημικών αντιδράσεων του ανοσοποιητικού συστήματος και τροφές πλούσιες σε Β6 βιταμίνη είναι το κοτόπουλο και τα ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος. Βιταμίνη Β6 βρίσκουμε και στα λαχανικά αλλά και στα ρεβίθια!
     
     
    Βιταμίνη Ε:
    Η βιταμίνη Ε είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθάει το σώμα να αντιμετωπίσει τις φλεγμονές και ιώσεις και πλούσιες σε βιταμίνη Ε τροφές είναι οι ξηροί καρποί, το σπανάκι και οι σπόροι.
    Γενικά, όταν νιώθουμε εξάντληση και είμαστε στα πρόθυρα κρυολογήματος, ενισχύουμε την ενυδάτωση του οργανισμού, με νερό, που βοηθάει τη λέμφο, η οποία μεταφέρει σε όλο το σώμα τα λευκά αιμοσφαίρια και τα ερυθρά αιμοσφαίρια.
  • Bιταμίνη D: Η βιταμίνη D έχει λάβει το προσωνύμιο «η βιταμίνη του ήλιου», επειδή παράγεται φυσικά από τον οργανισμό μας όταν η ηλιακή ακτινοβολία έρχεται σε επαφή με το δέρμα μας. Η βιταμίνη D είναι λιποδιαλυτή και επηρεάζει τη λειτουργία σχεδόν 2.000 διαφορετικών γονιδίων μας. Η πιο σημαντική ίσως ιδιότητα της βιταμίνης D είναι η ρύθμιση της απορρόφησης του ασβεστίου και το φωσφόρου ενά παράλληλα διευκολύνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης D είναι απαραίτητη για τη σωστή ανάπτυξη των οστών και των δοντιών αλλά και για την αυξημένη αντίσταση σε ορισμένες ασθένειες.  Μπορεί επίσης να παίξει καθοριστικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου σκλήρυνσης κατά πλάκας, στη μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας αλλά και στη μείωση του κινδύνου εκδήλωσης των συμπτωμάτων της γρίπης 
  • Iχνοστοιχεία Ζn: Ο ψευδάργυρος όντας απαραίτητος για κύριες λειτουργίες, όπως η πέψη, η αναπαραγωγή και η ανάπτυξη, σχετίζεται με την απόδοση πολλών συστημάτων του σώματος. Η απαίτηση ψευδαργύρου για τη σύνθεση του DNA (γενετικό υλικό) και των νέων ιστών, τον καθιστούν ζωτικής σημασίας στοιχείο για την ομαλή αύξηση και ανάπτυξη στην παιδική ηλικία. Ο ψευδάργυρος ενισχύει, επίσης, το ανοσοποιητικό σύστημα», γι’ αυτόν τον λόγο υπάρχει έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τη δυνητική του ικανότητα να καταπολεμά τις μολύνσεις και να θεραπεύει τα τραύματα.
     
    Αποφεύγουμε τα αναψυκτικά και τον καφέ και καταναλώνουμε και τροφές πλούσιες σε νερό όπως το αγγούρι ή το καρπούζι.
     Σε τέτοιες περιόδους με έντονες ιώσεις, ξεκουραζόμαστε και καταναλώνουμε πολλά πολύχρωμα λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη και υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  • Καταναλώστε άφθονους φρέσκους χυμούς. 'Πράσινα ποτά' που φτιάχνονται από φυλλώδη χόρτα όπως λάχανο, σπανάκι, παντζάρια και καρότα, θα πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση. Συνιστάται επίσης η προσθήκη σκόρδου και κρεμμυδιών.
  • Πίνετε αποσταγμένο νερό στον ατμό (όχι νερό της βρύσης), και πολλά ποτήρια υγρών ημερησίως-οκτώ ή και περισσότερα ποτήρια-για να καθαρίζονται οι τοξίνες από το σώμα. Όλα τα κύτταρα και ζωτικά συστήματα του οργανισμού έχουν ανάγκη από νερό. Πίνετε άφθονο νερό, ακόμη και αν δεν είστε διψασμένοι. Τα όργανα, και ειδικότερα ο εγκέφαλος, αφυδατώνονται πολύ πριν η δίψα αναπτυχθεί.
  • Τρώτε παπάγια (συμπεριλαμβανομένων μερικών από τους σπόρους της), και φρέσκο ανανά. Οι τροφές αυτές είναι καλές πηγές πρωτεολυτικών ενζύμων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ορθή πέψη των τροφίμων και την αφομοίωση ορισμένων θρεπτικών συστατικών.
  • Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας acidophilus. Το acidophilus βοηθά την ανασύσταση των φιλικών βακτηρίων που καταστρέφονται από τα αντιβιοτικά.
  • Συμπεριλάβετε υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες στη διατροφή σας (π.χ., πρωτεΐνες ορού γάλακτος, σόγιας και αυγών).
  • Αποφύγετε όλα τα τρόφιμα που φέρουν τον κίνδυνο να περιέχουν βακτήρια τροφικής δηλητηρίασης.
  • Αποφύγετε αλάτι, μπέικον, λουκάνικα, προϊόντα σε άλμη, πατάτες τηγανητές, αναψυκτικά, κρέατα και τυριά κολατσιού, αλκοόλ, καφεΐνη, και συμπυκνωμένες πηγές ζάχαρης-τα τρόφιμα αυτά μπορούν να μειώσουν τα φυσικά επίπεδα άμυνας.
  • Αποφύγετε τα τρόφιμα που έχουν υποστεί επεξεργασία με φυτοφάρμακα και άλλα σπρέι.

Καραφυλλίδης Π. Ευμένης
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Κατασκευαστής:
Επιλογή κατασκευαστή
Αποτελέσματα 1 - 20 από 22
Σελίδα 1 από 2

Ενίσχυση Ανοσοποιητικού

Σελίδα 1 από 2

Εγκαταστάσεις

 

Η Grigoriou Family Farms είναι μία αμιγώς Ελληνική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2008 στην Αθήνα.

To έτος 2014 σε ιδιόκτητα κτήματα που βρίσκονται στους πρόποδες του Κισσάβου Λάρισας, στο χωριό Όσσα, παράγει βιολογικό Goji Berry με την τεχνολογία των ΕΜ.  Eπίσης, επιβλέπει βιολογικούς παραγωγούς που χρησιμοποιούν τους ωφέλιμους μικροοργανισμούς ΕΜ και διαθέτει στο φυσικό κατάστημα της ,που βρίσκεται εντός του σταθμού του μετρό του Αγίου Αντωνίου ,στο Περιστέρι Αττικής μόνο ότι παράγεται  σε εβδομαδιαία βάση  εποχιακών φρούτων και λαχανικών που παράγονται στα επιβλεπόμενα κτήματα

Επίσης , εφαρμόζοντας  σύστημα Haccp και έχοντας διασφαλλίσει τις απαραίτητες άδειες από το Υπουργείο Ανάπτυξης & Γεωργίας ,Περιφέρεια Αττικής  παραγεί και τυποποίει προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη , σε δικές της εγκαταστάσεις στην οδό Ροδόπης 3,'Ιλιον,Αττικής .

Μέλος του e-goji

 Υποστηρίζουμε :         Μέλος του e-goji.

Επικοινωνια

Υπεύθυνος : ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ - ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΓΠΑ

κιν   : +30 6945 54 51 98
σταθ : +30 210 50 11 418,2100100142

Διεύθυνση φάρμας : Όσσα Λάρισας
Διεύθυνση καταστήματος : Εντός Σταθμού Μετρό Αγίου Αντωνίου Αττικής, ΤΚ 12132

web : www.gfp.com.gr

email : info@gfp.com.gr